Dbsk Dream's Fan Box

Dbsk Dream on Facebook

29 August 2010

Dara's me2day updates:

08/25~~와쌉?! 우리 에뛰드 씨에푸 봤어요??? 나 아까 집에서 밥먹다가 우연히 봤는데..ㅋㅋ 갠찬더라고요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 그거 인터넷버젼도 완젼 재밋어요 애들 왕눈이되는거 ㅋㅋ 귀여워 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Whassup?! Did you see our Etude CF??? While I was eating dinner at home just now I randomly saw it..ke ke It seems okay ke ke ke ke ke ke ke Even though it's the internet version it was really interesting. How the kids' eyes became super big ke ke it's cute ke ke ke ke ke ke ke ke
08/26~~탐탐이 친엄마가 옷을 보내줬어요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 근데.. 탐탐이 몸에 잘…안맞네요 애가 나 닮아서 다리가 길자나요^_^ 새옷을 사입혀야겠어 울 탐탐이 ㅠ.ㅠ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ��
�ㅋㅋㅋㅋㅋ
TamTam\'s real mommy sent TamTam a lot of clothes ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke But.. the clothes... don\'t fit TamTam\'s body well. The kid is like me and has long legs ^_^ Gotta buy some new clothes to wear, our Tam tam ㅠ.ㅠ ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke

Credits: GEE@YGL ^^
shared by dbskdream

No comments:

Related Posts with Thumbnails